Ürün Yönetimi
Ürüm Yönetimi Genel Özellikleri ;
ÜRÜN EKLEME / GÜNCELLEME / SİLME
ÜRÜN GÖSTERİM GÖRSELİ VE ÜRÜN RESİM GALERİSİ
ÜRÜM STOK DURUM TANIMI VE ÜRÜN KRİTİK STOK UYARILARI
ÜRÜN ÖZELLİK TANIMLARI
ÜRÜN OTOMATİK VEYA MANUAL KOD GİRİŞİ
ÜRÜN BARKOD OLUŞTURMA VEYA VAR OLAN BARKOD GİRİŞİ
DETAYLI ÜRÜN AÇIKALAMA ALANLARI
KAMPANYALI ÜRÜNLER İÇİN ÖZEL İÇERİK GİRİŞ ALANLARI
ÜRÜN SEO AYARLARI İÇİN ÜRÜNE ÖZEL ANAHTAR KELİME GİRİŞİ
ÜRÜN SATIŞINDA PARA PUAN SİSTEMİ AYARLARI
ÜRÜN MODEL / GRUP TANIMLAMALARI
RENK / CİNSİYET / BEDEN / EN / BOY TANIMLAMALARI
ÜRÜN VİDEO YÖNETİMİ
ÜRÜN RESİM ZOOM / TIKLAMA İLE GÖSTERİM SEÇENEĞİ
Ürüm Yönetimi Gelişmiş Özellikler ;
ÜRÜN ÇOKLU FİYAT TANIMLAMA
Bir ürüne ait farklı model / benden / renkler / boyular için oluşan fiyat faklarını birden fazla ürün tanımlayarak giriş yapma iş yükünü ortadan kaldıran sistemdir.
Örnek : Bir duvar tablosu için 50cm genişliğinde 50cm yüksekliğinde bir model var ve fiyatı 100 TL Aynı tablonun 100 cm X 100 cm ebatlarında farklı bir modli içinde 150 TL gibi bir ücret var. Bu üründe bu iki modelin fiyatı aynı ürün üzerinde tanımlanarak kullanıcı satın al dediğinde karşısına bu iki model adında ve fiyatında pencere acılarak hangi ebadı satın alacağı uyarısı verdirilir.
ÜRÜN DURUM TANIMLARI
Sitenizde oluşturulacak bölümlere göre ve ürün litenizden en çok satan ürünlerden, en çok ziyaret edilen ürünlerden veya favori ürünlerinizden seçtiklerinizin durumlarını olarak belirleyebilirsiniz ;
- Yeni Ürün
- Günün Ürünü
- Haftanın Ürünü
- Fiyatı Düşen Ürün
- Kampanyalı Ürün
- Ansayfa Ürün Galerisinde Gösterim